برش لیزری در ارومیه                                                                                                                                        برش لیزری فلزات در ارومیه

شرکت فولاد تجارت میلاد با گسترش خدمات و محصولات خود از سال 98 با شروع انجام خدمات برش لیزری انواع فلزات در ارومیه گامی مهم برای ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت به مشتریان خود برداشته است. دستگاه برش لیزری فلزات یک دستگاه نوین و بسیار دقیق می باشد که برای انواع طرح های پیچیده و ساده بسیار کاربردی می باشد. از جمله مزایای برش لیزری در ارومیه هزینه پایین در مقابل محصول نهایی با کیفیت می باشد. دستگاه برش لیزری در ارومیه به صورت تمام اتوماتیک و از طریق رایانه و نرم افزار مخصوص میباشد که در ادامه تصاویر را میتوانید مشاهده کنید.با استفاده از برش لیزری می‌توان محدوده وسیعی از متریال‌ها با ضخامت‌های مختلف را برش داد و این باعث شده تا فرآیندی سودمند و مناسب باشد. ما در مجموعه فولاد تجارت میلاد انواع خدمات برش لیزری فلزات نظیر آهن ، ورق آهنی و … را انجام می دهیم.

مزایای دستگاه برش لیزری فلزات

سهولت در به‌کارگیری، کیفیت و تمیزی (عدم وجود لبه‌های اضافی در قسمت‌های برش خورده) محصول نهایی از مزایای استفاده از برش لیزری به جای برش‌های مکانیکی و سنتی است. از آنجایی که از ابتدای شروع عملیات برش تا پایان کار، پرتو لیزر به صورت مداوم و یکنواخت عمل برش را انجام می‌دهد، دقت کار افزایش می‌یابد

احتمال تاب برداشتن ماده در برش لیزر بسیار کم است چون، ناحیهٔ مؤثر حرارتی در این فرایند بسیار کوچک می‌باشد.

چگونه با برش لیزری شروع به کار کنیم؟  
 
برش لیزری در ارومیه ابزارهای بسیار خوبی هستند که امکان ایجاد اشیاهای مختلف را فراهم می کنند.از جعبه های ساده گرفته تا حکاکی گرافیک دقیقِ چوب یا ساخت اشیاء پیچیده سه بعدی.
در این راهنمای مبتدیان ، اصول اولیه نحوه کارِ دستگاه برش لیزری را توضیح خواهم داد ، نمونه هایی از مواردی را که می توان با لیزر تهیه کرد و نحوه ایجاد طرح هایی برای برش یا حکاکی با لیزر را به شما نشان خواهم داد.شما,همچنین یاد میگیرید که از چه ماده ای می توانید استفاده کنید و چگونه به دستگاه برش لیزری, دسترسی داشته باشید.

دستگاه برش لیزری چیست؟ 
 
دستگاه برش لیزری در ارومیه دستگاه کنترل شده ی رایانه ای است که از پرتو لیزر برای برش دقیق یا حکاکی اجسام استفاده می کند.لیزر در اصل فقط دارای نور متمرکز و بسیار تقویت شده است.
پرتو لیزر باعث می شود که مواد بصورت محلی سوراخ، ذوب یا تبخیر شوند.نوع ماده ای که لیزر می تواند برش دهد به نوع لیزر و قدرت دستگاه ویژه بستگی دارد.
 
اصطلاح “لیزر” مخفف “تقویت نور توسط انتشار تحریک تابش” است.فناوری لیزر در دهه 1960 توسعه یافت.
 
انواع برش لیزری وجود دارد.این راهنما به ویژه بر روی لیزرهای گازی و لیزرهای CO2 تمرکز خواهد کرد زیرا این نوع بیشتر مورد استفاده علاقمندان و مشاغل کوچک است.انواع دیگر به عنوان مثال لیزرهای فیبر یا کریستال هستند که بیشتر برای کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
 

برش لیزری CO2 قادر به برش و حکاکی طیف گسترده ای از مواد غیر فلزی از قبیل چوب ، کاغذ ، اکریلیک ، پارچه و چرم است.
 

دستگاه برش لیزری چگونه کار می کند؟

در دستگاه برش لیزریCO2 ، پرتو لیزری در ارومیه در لوله ای پر از گاز CO2 ایجاد می شود.در مرحله بعد با کمک آینه ها و لنزها ، پرتو لیزر به سمت سر لیزر هدایت می شود و روی سطح مواد متمرکز می شود.موتورهای کنترل شده الکترونیکی سر لیزر را برش می دهند تا شکل مورد نظر را برش داده یا حکاکی کند.شکل توسط یک فایل ورودی تعریف می شود که می تواند یک بُردار یا تصویر شایع باشد.

رسم جزئیات سر لیزر ، آینه تراشیدن و لنزهای تمرکز

هنگامی که لیزر به اجسام برخورد می کند ، در یک دوره بسیار کوتاه ناحیه ی بسیار کوچکی گرم می شود و باعث ذوب شدن ، سوراخ شدن یا تبخیر مواد می شود.

با دستگاه برش لیزری چه کاری می توانید انجام دهید؟

به طور کلی ، سه کار وجود دارد که یک دستگاه برش لیزری می تواند انجام دهد: برش ، حکاکی و علامت گذاری.
 
بُرش لیزری در ارومیه
 
هنگامی که پرتو لیزر دستگاه برش لیزری در ارومیه از طریق مواد قطعه کار تمام می شود یک برش ایجاد می کند.برش لیزری عموماً بسیار دقیق و تمیز است.ظاهر لبه های بریده شده به مواد بستگی دارد.به عنوان مثال ، لبه های چوب بریده شده معمولی از قهوه ای تیره تر از چوب اصلی است.لبه های آکریلیک تغییر رنگ نمی دهند و بعد از برش لیزر ، براق زیبایی دارند.
 
خرمای(بریدگی ایجاد شده) برش لیزری بسیار کم است.اصطلاح kerf به عرض شیار ساخته شده هنگام برش اشاره دارد.
این ماده از نظر مواد متفاوت است و همچنین به تنظیمات خاص لیزر بستگی دارد.برای بسیاری از مواد،بُرش ایجاد شده جایی بین 0.05 میلی متر (0.002 اینچ) و 0.5 میلی متر (0.02 اینچ) خواهد بود

گزینه سوم استفاده از سرویس برش لیزری است.
هنگام کار با یک سرویس برش لیزری در ارومیه ، فقط فایل های خود را برای آنها ارسال می کنید ، یک ماده را انتخاب کرده و سپس شرکت برش لیزری  را انجام داده و قطعات نهایی را برای شما ارسال می کند.در زیر می توانید برخی از خدمات برش آنلاین لیزر را پیدا کنید یا فقط به دنبال یک فروشگاه برش لیزری محلی باشید.

جهت سفارش خدمات خود با ما در  تماس باشید

فولاد تجارت میلاد ارومیه